facebooktwitteryoutube
Sponsor serwisu   Pozycjonowanie Katowice
W dziale Dla firm
Imprezy firmowe – dla klienta i pracownika
[Głosów:4    Średnia:5/5]

bezlik-ludzi-w-letnim-festiwalu-zarysie_1048-366W wolno rynkowym kapitalistycznym świecie, wskazana jest jak najwyższa dbałość firm zarówno o swoich klientów, jak i o pracowników. Niezwykle skutecznym narzędziem w rozwijaniu dobrych interpersonalnych relacji biznesowych, są wszelkiego rodzaju integracyjne wyjazdy i imprezy firmowe. Istnieje wiele różnego rodzaju eventów firmowych. Poczynając od stricte promocyjnych i reklamowych imprez – takich jak różnego rodzaju konferencje i targi branżowe, mających na celu wprowadzenie nowych albo rozpowszechnienie istniejących produktów firmy i przy okazji samej marki jako takiej, po różnego rodzaju szkolenia, wyjazdy integracyjne czy wycieczki incentive – które są formą nagrody dla najlepszych pracowników i kontrahentów. Dobrze zorganizowane imprezy firmowe mają nieoceniony wpływ na kształtowanie się pozytywnych relacji z klientami i partnerami biznesowymi. Przede wszystkim jednak doskonale wpływają na wykształcenie się dobrych relacji między pracownikami – team building, które w znaczny sposób pozytywnie działają na wydajność i efektywność zespołów.

Integracja pracowników jest tak naprawdę podstawowym czynnikiem dobrej atmosfery w miejscu pracy, która stwarza lepsze warunki dla podwyższenia wydajności i kreatywności pracownika, przy równocześnie sprawnej współpracy zespołowej. Zastosowanie imprez firmowych do zacieśniania relacji interpersonalnych między pracownikami i zwiększenia poczucia przynależności do firmy, jest tak naprawdę jedną z najbardziej efektownych metod public relations.

Pod względem reklamowym i marketingowym, inwestycja jaką jest zorganizowanie każdej imprezy firmowej zwraca się z nawiązka. Ponieważ w dobie nadwyrężania innych środków komunikacji powszechnej, takiej jak telewizja, radio czy internet, wszelka promocja firmy tymi kanałami, zostaje w pewien sposób przytłumiona i rozproszona – wręcz ginie w setkach innych komunikatów. Natomiast eventy firmowe w postaci imprez masowych, targów czy różnego rodzaju pokazów, już same w sobie są środkiem olbrzymiej reklamy, a równocześnie w trwały sposób, poprzez zastosowanie sprawnej organizacji, odciskają się w świadomości uczestników.

Źródło: Imprezy firmowe z aplanet.pl